فشن فایل

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه119

فهرست مطالب

فصل اول

( کلیات )

مقدمه :

اهداف کیفیت :

خط مشی کیفی : Quality Policy

نمودار سازمانی واحد تولیدی

نمودار سازمانی بخش کیفیت

چکیده :

صنعت آبمیوه در کشور ما و در بازار مصرف ، جوان و نوپاست و مردم تصور دارند که مصرف آبمیوه تنها مخصوص مناطقی است که به میوه تازه دسترسی ندارند ، با توجه به اینکه می توان با ا استفاده از برخی افزودنی های مجاز و در تمام فصول سال با شرایط کاملاً بهداشتی آب میوه های متنوع را در اختیار مردم قرار داد، به تدریج این تفکر منسوخ شده و در حال عوض شدن است ، البته ناگفته نماند انتظاری که ما از جایگاه واقعی مصرف در تمام طبقات اجتماعی داریم هنوز به دست نیامده و فاصله مصرف آب میوه با نوشابه گازدار بسیار زیاد است که به علت مصرف میوه ی تازه و دیگری نبود فرهنگ لازم برای مصرف است که می توان با آگاهی رسانی از طریقه رسانه ها بر این مشکل فائق آمده امروزه اکثر کارخانجات تولید کننده ی آب میوه به منظور کاهش حجم و نیز کاهش احتمال فساد میکروبی ، آب میوه تغلیظ کرده و به کنسانتره تبدیل می کند تا بدین ترتیب در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی گردیده و عمر ماندگاری آن بالا رود و با مخلوط نمودن کنسانتره با آب ، شکر ، اسید و .... می توان آب میوه های متنوعی را



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-109185-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87/
  • ۹۵/۰۷/۰۸
  • fashen file

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی